Impuls
al còmic

Des de la Fundació Finestres trobem necessari emprendre tot un seguit d’accions en referència al còmic per potenciar el talent jove i la creació local. Entenem aquest mitjà com una disciplina artística autònoma i independent, i alhora, som molt conscients de les dificultats que han d’afrontar aquells i aquelles que s’hi dediquen.
És per aquest motiu que posem en marxa un conjunt d’actuacions en col·laboració amb altres actors i agents locals amb la finalitat de contribuir a l’enfortiment i a la millora de la situació del còmic i dels seus professionals a casa nostra.

Beques Finestres-Elisava

La Fundació Finestres i la Fundació Privada Elisava Escola Universitària posen en marxa la I Edició de les Beques FINESTRES-ELISAVA, pel curs 2024-2025, amb l’objectiu de proporcionar el suport econòmic necessari als estudiants que vulguin cursar el Màster en Il·lustració i Còmic que es duu a terme a Elisava, Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona,  amb inici al mes de setembre de 2024.

Es concediran un total de tres beques: una corresponent al 100% de l’import de la matrícula del màster, sufragada a parts iguals (50%) per la Fundació Finestres i Elisava, i dues beques corresponents al 50% de l’import de la matrícula del màster sufragades íntegrament per la Fundació Finestres.

Les beques s’adrecen a les persones amb titulació universitària o equivalent, residents a Catalunya i/o que s’hagin graduat en una universitat catalana.

Les persones interessades en aplicar a les Beques FINESTRES-ELISAVA hauran d’entregar: CV, portfoli d’un màxim de 10 pàgines i un vídeo curt mostrant la seva motivació per cursar el Màster en Il·lustració i Còmic d’Elisava a través d’aquest formulari abans del 7 de febrer.

Convocatòria tancada

Dades personals

Nacionalitat i dni

Documentació

Inscripció realitzada correctament. En breu rebràs un correu de confirmació.